Super veel korting op geselecteerde items
Hier vindt u alle informatie over retourneren & annuleren van uw bestelling.
Retourneren
De retourvoorwaarden vindt u hieronder. Als het door u aangeschafte artikel niet bevalt , mag u het ongebruikt binnen 14 dagen naar ons retourneren.
* voorbeelden hygiëne artikelen; ondergoed, zwemkleding, scheerapparaten/epilators, 18+ artikelen, in-ear headset, oorbellen, haar- & gezichtsverzorging, tandenborstels & mondverzorging.
** voorbeelden dierenartikelen; trimsets, (reis)manden, body-tuigjes & kussens.
Als uw aankoop binnen de zichttermijn van 14 dagen zit en het aan de retourvoorwaarden voldoet, mag u het artikel retourneren.
Femke Verkoopt probeert het retourneren zo gemakkelijk mogelijk voor u te maken. Een retour aanvragen doet u volgens onderstaand formulier. Dit kunt u printen en bij de retourzending toevoegen. Gelieve geen artikelen terug te sturen zonder het eerst als retour aan te melden.
Tips:
U ontvangt van ons een retourlabel. Indien het artikel defect of beschadigd geleverd is, zijn de retourkosten voor onze rekening. Indien het artikel niet naar wens is, zijn de retourkosten voor de rekening van de koper. De verzendkosten á €6,95 worden ingehouden van het aankoopbedrag dat gecrediteerd wordt.
Kan ik mijn retour laten ophalen?
Helaas is het niet mogelijk om een ophaalafspraak te maken voor uw retour. U dient het pakket zelf af te geven bij de dichtstbijzijnde PostNL punt.
U ontvangt van ons een retourlabel, hier staat het adres automatisch op. Indien u niet in staat bent de retourlabel te printen, kunt u het artikel (inclusief bestelnummer en retourreden) zelf zenden naar het onderstaande adres:
Femke Verkoopt
Buys Ballotstraat 13-A
7131PN Lichtenvoorde
Noteer het RMA-nummer duidelijk op een blad (bijvoorbeeld: A4, notitieblok, envelop) en voeg dit bij uw retourzending. Schrijf het RMA-nummer niet op de verpakking/het product zelf.
Indien u niet kunt printen is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van het retourlabel. De retourkosten dienen in dit geval uit eigen zak betaald te worden. U ontvangt, indien van toepassing, €6,95 retourkosten gecrediteerd voor de gemaakte retourkosten.
Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?
U kunt de retourzending voorzien van het door ons toegestuurde label afgeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt.
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat u zich bedenkt, dit is geen probleem. Neem in dit geval contact met ons op, zodat wij uw retourverzoek kunnen afsluiten.
Wij mailen u, zodra uw retourzending aankomt bij de retourafdeling. Via de track en trace kunt u het pakket volgen totdat het bij ons geleverd wordt. Het kan tot maximaal 5 werkdagen duren voordat uw retourzending bij de retourafdeling binnenkomt.
Er staan 14 dagen om een retour te verwerken, al streven wij ernaar dit eerder te doen.
Nadat uw retour verwerkt is staat het te verrekenen bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening.
Uw artikel voldoet helaas niet aan de retourvoorwaarden of valt niet binnen het zichttermijn. U ontvangt een e-mail van de retourafdeling met daarin een toelichting waarom uw retour is geweigerd en een track en trace waarmee u het pakket kunt volgen.
Mocht u zich bedenken en een bestelling willen annuleren, dan kan dit zolang uw bestelling nog niet verzonden is. Echter is de verwerkingstijd gedurende onze kantooruren erg snel, daardoor is het artikel soms al verzonden voordat het annuleringsverzoek binnenkomt. Het advies is dan ook om telefonisch contact op te nemen, dit kan via0544-200302.
U wordt direct nadat de annulering verwerkt is terugbetaald. Het is afhankelijk van de betaalmethode hoelang het duurt voordat het geld op uw rekening staat.
Ideal: binnen 5 werkdagen
Het komt helaas weleens voor dat wij een product niet kunnen leveren en daardoor een bestelling moeten annuleren. Hierover wordt u altijd geïnformeerd via de mail. Redenen kunnen bijvoorbeeld zijn: